Вікарчук О. І., Калініченко О. О., Ніколаєнко С. М., Пойта І. О. (2018) Рекламний креатив. [Навчальний матеріал]
Preview
Рекламний креатив.pdf
Завантажити (2MB) | Preview
Анотація
Мета навчального посібника – ознайомити читачів з актуаль-ними аспектами теорії і практики рекламного креативу, дисципліни, в якій поєднуються прагматичність і творчість, спонукати їх до оригінальних, неординарних пошуків вирішення рекламних завдань.
Посібник містить лекційний мареріал, методичні вказівки щодо вивчення кожної з тем, плани практичних занять, завдання для самоконтролю, тести, словник окремих термінів, список рекомендованої літератури.
Розраховано на студентів закладів вищої освіти, спеціалістів у сфері рекламної діяльності, а також викладачів, аспірантів і бізнесменів-практиків.
Тип ресурсу: | Навчальний матеріал |
---|---|
Класифікатор: | H Соціальні науки > HC Економічна історія і становище |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач: | Інна Олександрівна Клімова |
Дата подачі: | 31 Серп 2021 11:02 |
Оновлення: | 16 Лип 2024 14:12 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33137 |