Майстренко Т. М. (2007) Проблема регуляції навчальної діяльності в умовах переходу до кредитно-модульної системи навчання. Актуальні проблеми психології: Проблеми психології творчості та обдарованості: Збірник наукових праць / За ред. В.О. Моляко. Т. 12, № 3. С. 122–129.
Preview
3.pdf
Завантажити (154kB) | Preview
Анотація
В статье анализируются исследования регуляции учебной
деятельности. Проблема регуляции представлена с позиций структурно-функционального подхода, а также рассматриваются исследования регуляции психических состояний в учебной деятельности.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | индивидуально-стилевые особенности саморегуляции, кредитно-модульная система, регуляция, саморегуляция, учебная деятельность, эмоциональная регуляция |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Користувачі 475 не знайдено. |
Дата подачі: | 09 Лист 2009 08:23 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 20:18 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3322 |
ДСТУ 8302:2015: | Майстренко Т. М. Проблема регуляції навчальної діяльності в умовах переходу до кредитно-модульної системи навчання. Актуальні проблеми психології: Проблеми психології творчості та обдарованості: Збірник наукових праць / За ред. В.О. Моляко. 2007. Т. 12, № 3. С. 122–129. |