Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Проблема регуляції навчальної діяльності в умовах переходу до кредитно-модульної системи навчання

Майстренко Т. М. (2007) Проблема регуляції навчальної діяльності в умовах переходу до кредитно-модульної системи навчання. Актуальні проблеми психології: Проблеми психології творчості та обдарованості: Збірник наукових праць / За ред. В.О. Моляко. Т. 12, № 3. С. 122–129.

Анотація

В статье анализируются исследования регуляции учебной
деятельности. Проблема регуляции представлена с позиций структурно-функционального подхода, а также рассматриваются исследования регуляции психических состояний в учебной деятельности.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: индивидуально-стилевые особенности саморегуляции, кредитно-модульная система, регуляция, саморегуляция, учебная деятельность, эмоциональная регуляция
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Користувачі 475 не знайдено.
Дата подачі: 09 Лист 2009 08:23
Оновлення: 14 Серп 2015 20:18
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3322
ДСТУ 8302:2015: Майстренко Т. М. Проблема регуляції навчальної діяльності в умовах переходу до кредитно-модульної системи навчання. Актуальні проблеми психології: Проблеми психології творчості та обдарованості: Збірник наукових праць / За ред. В.О. Моляко. 2007. Т. 12, № 3. С. 122–129.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу