Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Creative marketing as a tool of innovative development of the economy

Пойта І. О., Калініченко О. О., Дембовська Б. (2021) Creative marketing as a tool of innovative development of the economy. ЖДУ ім.Івана Франка.

[thumbnail of 11.pdf]
Preview
Текст
11.pdf

Завантажити (623kB) | Preview
Тип ресурсу: Інше
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 22 Вер 2021 11:09
Оновлення: 22 Вер 2021 11:09
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33221

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу