Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Копірайтинг як симбіоз журналістики та реклами

Дюжева К. В. (2022) Копірайтинг як симбіоз журналістики та реклами. Образ. № 2(39). С. 89–97. ISSN 2415-8496.

[thumbnail of 9_Diuzheva_Obraz_39.pdf]
Preview
Текст
9_Diuzheva_Obraz_39.pdf

Завантажити (116kB) | Preview

Анотація

У статті розглядається методичне бачення особливостей такого актуального й затребуваного нині прикладного фаху, як копірайтинг, який, однак, не є науково обґрунтованим і в галузі української вищої освіти не становить собою
спеціальність, а є емпіричною одиницею. Увагу приділено специфіці копірайтингу, що поєднує в собі ознаки журналістики та реклами, які, гармонійно переплітаючись у своєрідному симбіозі, дають можливість копірайтерам реалізувати мету під час підготовки замовних матеріалів. Ототожнювати копірайтинг із власне журналістикою, як і з рекламою, не можна, на що вказує передусім мета діяльності копірайтера. У статті визначено також засоби та прийоми, які використовуються в копірайтингу, зокрема психологічні, маніпулятивні. Ідеться про професійні ринкові умови праці копірайтера, тобто особливості професіограми фахівця в конкурентних умовах.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: копірайтинг, журналістика, реклама, реципієнт
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Користувач: Катерина Валеріївна Дюжева
Дата подачі: 23 Вер 2022 11:40
Оновлення: 23 Вер 2022 11:40
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34497
ДСТУ 8302:2015: Дюжева К. В. Копірайтинг як симбіоз журналістики та реклами. Образ. 2022. № 2(39). С. 89–97.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу