Дюжева К. В. (2022) Копірайтинг як симбіоз журналістики та реклами. Образ. № 2(39). С. 89–97. ISSN 2415-8496.
9_Diuzheva_Obraz_39.pdf
Завантажити (116kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається методичне бачення особливостей такого актуального й затребуваного нині прикладного фаху, як копірайтинг, який, однак, не є науково обґрунтованим і в галузі української вищої освіти не становить собою
спеціальність, а є емпіричною одиницею. Увагу приділено специфіці копірайтингу, що поєднує в собі ознаки журналістики та реклами, які, гармонійно переплітаючись у своєрідному симбіозі, дають можливість копірайтерам реалізувати мету під час підготовки замовних матеріалів. Ототожнювати копірайтинг із власне журналістикою, як і з рекламою, не можна, на що вказує передусім мета діяльності копірайтера. У статті визначено також засоби та прийоми, які використовуються в копірайтингу, зокрема психологічні, маніпулятивні. Ідеться про професійні ринкові умови праці копірайтера, тобто особливості професіограми фахівця в конкурентних умовах.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | копірайтинг, журналістика, реклама, реципієнт |
Класифікатор: | H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне) |
Відділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR |
Користувач: | Катерина Валеріївна Дюжева |
Дата подачі: | 23 Вер 2022 11:40 |
Оновлення: | 23 Вер 2022 11:40 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34497 |
ДСТУ 8302:2015: | Дюжева К. В. Копірайтинг як симбіоз журналістики та реклами. Образ. 2022. № 2(39). С. 89–97. |