Прищепа В. Є., Макарчук Л. І. (2003) Компресія в мові реклами (на матеріалі німецьких масмедія). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (11). С. 187–189.
Preview
03pvekmr.pdf
Завантажити (121kB) | Preview
Анотація
Аналізуючи німецькі засоби інформації, автори встановлюють різні функціональні типи компресивів як найе-фективнішого засобу мовної економії.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > PD Німецькі мови |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 18 Лист 2009 11:25 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 20:36 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3513 |