Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Компресія в мові реклами (на матеріалі німецьких масмедія)

Прищепа В. Є., Макарчук Л. І. (2003) Компресія в мові реклами (на матеріалі німецьких масмедія). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (11). С. 187–189.

[thumbnail of 03pvekmr.pdf]
Preview
PDF
03pvekmr.pdf

Завантажити (121kB) | Preview

Анотація

Аналізуючи німецькі засоби інформації, автори встановлюють різні функціональні типи компресивів як найе-фективнішого засобу мовної економії.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > PD Німецькі мови
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 18 Лист 2009 11:25
Оновлення: 14 Серп 2015 20:36
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3513

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу