Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Педагогічна корекція досвіду гуманних взаємин дітей з ознаками постчорнобильського синдрому

Москвіна Т. П. (1999) Педагогічна корекція досвіду гуманних взаємин дітей з ознаками постчорнобильського синдрому. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4. С. 18–21. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 99mtpops.pdf]
Preview
PDF
99mtpops.pdf

Завантажити (118kB) | Preview

Анотація

У статті розглядаються проблеми набуття школярами досвіду моральної поведінки, визначаються напрямки педагогічної корекції досвіду гуманних взаємин дітей в умовах постчорнобильського синдрому.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Л.М. Веселовська
Дата подачі: 08 Груд 2008 13:37
Оновлення: 14 Серп 2015 14:08
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/354
ДСТУ 8302:2015: Москвіна Т. П. Педагогічна корекція досвіду гуманних взаємин дітей з ознаками постчорнобильського синдрому. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 1999. № 4. С. 18–21.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу