Москвіна Т. П. (1999) Педагогічна корекція досвіду гуманних взаємин дітей з ознаками постчорнобильського синдрому. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4. С. 18–21. ISSN 2076-6173.
Preview
99mtpops.pdf
Завантажити (118kB) | Preview
Анотація
У статті розглядаються проблеми набуття школярами досвіду моральної поведінки, визначаються напрямки педагогічної корекції досвіду гуманних взаємин дітей в умовах постчорнобильського синдрому.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Л.М. Веселовська |
Дата подачі: | 08 Груд 2008 13:37 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 14:08 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/354 |
ДСТУ 8302:2015: | Москвіна Т. П. Педагогічна корекція досвіду гуманних взаємин дітей з ознаками постчорнобильського синдрому. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 1999. № 4. С. 18–21. |