Басюк Н. А., Вербівський Д. С. (2003) Емоційність як особистісний фактор формування емоційного інтелекту майбутнього вчителя початкових класів. Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів на засадах компетентнісного підходу: досвід, реалії, перспективи : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (29 листопада 2022 року). С. 148–152.
Preview
Розділені.pdf
Завантажити (491kB) | Preview
Анотація
У статті висвітлюється значення емоційності як регулятора професійної діяльності і як складової емоційного інтелекту вчителя початкової школи.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | емоційність, емоційний інтелект, вчитель початкових класів, емоції, принцип емоційності навчання |
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
| Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
| Дата подачі: | 12 Лют 2023 16:26 |
| Оновлення: | 12 Лют 2023 16:26 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36080 |
| ДСТУ 8302:2015: | Басюк Н. А., Вербівський Д. С. Емоційність як особистісний фактор формування емоційного інтелекту майбутнього вчителя початкових класів. Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів на засадах компетентнісного підходу: досвід, реалії, перспективи : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (29 листопада 2022 року). 2003. С. 148–152. |


