Коновальчук І. М. (2022) Використання інтерактивних технологій у формуванні фахових компетентностей майбутніх учителів початкових класів. Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів на засадах компетентнісного підходу: досвід, реалії, перспективи. Збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (29листопада 2022 року).
Коновальчук.pdf
Завантажити (317kB) | Preview
Анотація
Поняття "технологія" має неоднозначне трактування. Історично воно пов’язане з технічним процесом і тлумачиться як сукупність знань про засоби і способи обробки матеріалів, як мистецтво оволодіння процесом, у результаті чого уособлюється. Технологія як процес дає відповідь на запитання "Як зробити, з чого і якими засобами?". Науково-технічний прогрес розширив можливості людини, з’явились нові технології (індустріальні, інформаційні, соціальні, екологічні та інші), що мали потужний навчальний ресурс із властивими їм методиками, які стають невід’ємними складниками освітнього процесу.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
| Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
| Дата подачі: | 16 Лют 2023 16:44 |
| Оновлення: | 16 Лют 2023 16:44 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36164 |
| ДСТУ 8302:2015: | Коновальчук І. М. Використання інтерактивних технологій у формуванні фахових компетентностей майбутніх учителів початкових класів. Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів на засадах компетентнісного підходу: досвід, реалії, перспективи. Збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (29листопада 2022 року). 2022. |


