Лиса Ю. В. (2023) Поетичне слово Ліни Костенко на уроках літературного читання в початковій школі. Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів на засадах компетентнісного підходу : досвід, реалії, перспективи : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (29 листопада 2022 року) / за заг. ред. І. Голубовськ.
Лиса_Ю._Поетичне_слово_Ліни_Костенко.PDF
Завантажити (497kB) | Preview
Анотація
Нині в початковій школі актуалізувалася проблема читання літературних творів, що передусім пов’язано із змінами у вимогах суспільства до знань, умінь, особистісних якостей учнів молодших класів, а також із глобальним зниженням інтересу до книжки під впливом загальної комп’ютеризації сучасного світу. Творчість Ліни Костенко посідає особливе місце у вітчизняному літературному просторі; поетичний доробок нашої видатної сучасниці можна сміливо назвати рупором епохи. Мета статті – визначення оптимальних методів вивчення літературних текстів (на прикладі творчості Ліни Костенко).
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | дитяча література, літературне читання |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 19 Лют 2023 10:53 |
Оновлення: | 19 Лют 2023 10:53 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36180 |