Гаврилюк В. Ю. (2005) Клуби старшокласників як суспільні інституції формування життєвої компетентності та творчої активності учнівської молоді. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 24. С. 157–160.
Preview
05gvyuum.pdf
Завантажити (133kB) | Preview
Анотація
Стаття присвячена актуальним питанням формування життєвої компетентності та розвитку творчої активності учнівської молоді у клубах старшокласників загальноосвітніх шкіл та позашкільних навчальних закладів. Клуби старшокласників презентовано як цікаву та ефективну форму позаурочної та позашкільної виховної роботи, що забезпечує соціалізацію особистості, розвиток її індивідуальних творчих здібностей та формування високого рівня творчої активності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 15 Груд 2009 11:34 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 20:56 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3750 |
ДСТУ 8302:2015: | Гаврилюк В. Ю. Клуби старшокласників як суспільні інституції формування життєвої компетентності та творчої активності учнівської молоді. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 24. С. 157–160. |