Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Гейміфікація, як засіб підвищення пізнавальної активності учнів на уроках інформатики

Дєдух Т. А. (2023) Гейміфікація, як засіб підвищення пізнавальної активності учнів на уроках інформатики. In: III Всеукраїнська науково-технічна конференція молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп’ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації – 2023», 28-29 жовтня 2023 р., Одеса.

[thumbnail of Збірник конференції Комп'ютерні ігри та мультимедіа 2023-42-43.pdf]
Preview
Текст
Збірник конференції Комп'ютерні ігри та мультимедіа 2023-42-43.pdf

Завантажити (630kB) | Preview
Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Олександр Миколайович Кривонос
Дата подачі: 07 Жовт 2023 18:22
Оновлення: 05 Лип 2025 21:33
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38058

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу