Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Застосування ChatGPT у процесі навчання програмуванню в школі

Кривонос М. О., Кривонос О. М. (2023) Застосування ChatGPT у процесі навчання програмуванню в школі. In: Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації - 2023 / Матеріали III Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів, Одеса, 28-29 жовтня 2023 р. - Одеса, Видавництво ОНТУ, 2023 р.. С. 193–195.

[thumbnail of Збірник конференції Комп'ютерні ігри та мультимедіа 2023-193-195.pdf]
Preview
Текст
Збірник конференції Комп'ютерні ігри та мультимедіа 2023-193-195.pdf

Завантажити (620kB) | Preview

Анотація

Розглянуто можливість використання штучного інтелекту (ChatGPT) для огранізаціі навчального процесу на уроках інформатики у закладах загальної середньої освіти. Акцент
зроблено на особливості використання під час навчання програмуванню. Окреслено певну специфіку ChatGPT версіі 3.5.

Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Олександр Миколайович Кривонос
Дата подачі: 07 Жовт 2023 18:22
Оновлення: 07 Жовт 2023 18:22
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38061

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу