Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Трансформація реклами в сучасному філософсько-освітньому просторі

Башманівський Д. В. (2019) Трансформація реклами в сучасному філософсько-освітньому просторі. Практична філософія (71). С. 3–7. ISSN 2415-8690.

[thumbnail of 1_2019.pdf]
Preview
Текст
1_2019.pdf

Завантажити (159kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Користувач: Кароліна Сергіївна Василенко
Дата подачі: 01 Лист 2023 09:30
Оновлення: 01 Лист 2023 09:30
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38217

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу