Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Цифрова трансформація у сфері маркетингу: нові підходи та можливості

Кримська А. О., Балик У. О., Клімова І. О. (2023) Цифрова трансформація у сфері маркетингу: нові підходи та можливості. Академічні візії (26). ISSN 2786-586X.

[thumbnail of стаття.pdf]
Preview
Текст
стаття.pdf

Завантажити (563kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > HB Економічна теорія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 15 Груд 2023 11:48
Оновлення: 15 Груд 2023 11:48
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38522

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу