Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Теоретико-методологічні засади вивчення синдрому професійного вигорання працівників ДНЗ

Продоус Д. Ю. (2021) Теоретико-методологічні засади вивчення синдрому професійного вигорання працівників ДНЗ. Актуальні проблеми особистісного зростання.. С. 162–164.

[thumbnail of тези_Продоус1.pdf]
Preview
Текст
тези_Продоус1.pdf

Завантажити (405kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Ганна Володимирівна Пирог
Дата подачі: 02 Бер 2024 21:22
Оновлення: 02 Бер 2024 21:22
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39137
ДСТУ 8302:2015: Продоус Д. Ю. Теоретико-методологічні засади вивчення синдрому професійного вигорання працівників ДНЗ. Актуальні проблеми особистісного зростання. 2021.. С. 162–164.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу