Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Рекламний продукт у комунікаційному просторі: методологічні аспекти впливу на юнацтво

Сич О. О., Башманівський В. І. (2024) Рекламний продукт у комунікаційному просторі: методологічні аспекти впливу на юнацтво. Розвиток наук в умовах нової реальності: проблеми та перспективи.. С. 165–166.

[thumbnail of 62-92-PB-страницы-2.pdf]
Preview
Текст
62-92-PB-страницы-2.pdf

Завантажити (1MB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Користувач: Кароліна Сергіївна Василенко
Дата подачі: 22 Трав 2024 13:32
Оновлення: 22 Трав 2024 13:32
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39753
ДСТУ 8302:2015: Сич О. О., Башманівський В. І. Рекламний продукт у комунікаційному просторі: методологічні аспекти впливу на юнацтво. Розвиток наук в умовах нової реальності: проблеми та перспективи. 2024.. С. 165–166.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу