Анічкіна О. В., Авдєєва О. Ю., Писаренко С. В., Євдоченко О. С. (2024) Сучасні виклики традиційного навчання хімії в школі: інноватика методичного інструментарію. Вісник науки та освіти. № 23. С. 673–686. ISSN 2786-6165.
Вісник 5(23)-674-687.pdf
Завантажити (589kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто основні орієнтири та засоби реалізації Концепції Нової Української Школи на другому рівні базової освіти в 7-9 класах у ході вивчення хімії. Проведений аналіз нових модельних навчальних програм із хімії для закладів загальної середньої освіти в частині змістового наповнення та пропонованих орієнтовних видів навчальної діяльності учнів. Визначені основні інноваційні методи навчання, які вперше потрапили до програм і стануть, із їх запровадженням, класичними.Наведені узагальнені результати аналізу світового досвіду використання ментальних карт у навчальному процесі, хімії зокрема, а також описані основні його переваги та недоліки щодо можливості формування основних предметних компетентностей. Широко представлені результати опитувань учнів і вчителів щодо можливості, необхідності та інтересу до створення ментальних карт, як різновиду діяльності на уроці хімії. Презентований узагальнений алгоритм створення ментальної карти, який включає два етапи: змістовий і дизайнерський.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | інтелект-карти, mind map, інноваційні методи навчання, методика навчання хімії, модельна програма, середня освіта, освітні науки, вища освіта |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи Q Наука > QD Хімія |
Відділи: | Природничий факультет > Кафедра хімії |
Користувач: | Олена Євдоченко |
Дата подачі: | 07 Черв 2024 08:57 |
Оновлення: | 07 Черв 2024 08:57 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39953 |
ДСТУ 8302:2015: | Сучасні виклики традиційного навчання хімії в школі: інноватика методичного інструментарію / Анічкіна О. В. та ін. Вісник науки та освіти. 2024. № 23. С. 673–686. |