Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Рекламний продукт у комунікаційному просторі: до проблеми розвитку туризму на Житомирщині

Башманівський В. І. (2024) Рекламний продукт у комунікаційному просторі: до проблеми розвитку туризму на Житомирщині. Інновації та науковий потенціал світу.. С. 186–187.

[thumbnail of Bashmanivsk.pdf]
Preview
Текст
Bashmanivsk.pdf

Завантажити (770kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Користувач: Кароліна Сергіївна Василенко
Дата подачі: 13 Черв 2024 14:14
Оновлення: 13 Черв 2024 14:24
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40037
ДСТУ 8302:2015: Башманівський В. І. Рекламний продукт у комунікаційному просторі: до проблеми розвитку туризму на Житомирщині. Інновації та науковий потенціал світу. 2024.. С. 186–187.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу