Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Співвідношення понять «методика навчання», «технологія навчання», «метод навчання» як лінгвометодична проблема

Кучерук О. А. (2017) Співвідношення понять «методика навчання», «технологія навчання», «метод навчання» як лінгвометодична проблема. Українська мова і література в школах України. № 1. С. 8–13.

[thumbnail of 2.pdf]
Preview
Текст
2.pdf

Завантажити (489kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Яценко Оксана Іванівна
Дата подачі: 18 Черв 2024 11:31
Оновлення: 18 Черв 2024 11:35
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40194
ДСТУ 8302:2015: Кучерук О. А. Співвідношення понять «методика навчання», «технологія навчання», «метод навчання» як лінгвометодична проблема. Українська мова і література в школах України. 2017. № 1. С. 8–13.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу