Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Діагностика та розвиток творчого мислення студентів при вирішенні завдань з високим ступенем невизначеності

Шепельова М. В. (2024) Діагностика та розвиток творчого мислення студентів при вирішенні завдань з високим ступенем невизначеності. In: "Функціонування творчого мислення в умовах інформаційної невизначеності", 23 травня 2024 року, Київ, Україна. С. 132–139.

[thumbnail of Шепельова_Матеріали конференції_Функціонування творчого мислення_2024.pdf]
Preview
Текст
Шепельова_Матеріали конференції_Функціонування творчого мислення_2024.pdf

Завантажити (307kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто можливості діагностики та розвитку творчого мислення студентів при вирішенні завдань з високим ступенем невизначеності.

Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Ключові слова: творче мислення, студенти, творчі завдання, невизначеність.
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: М.В. Шепельова
Дата подачі: 19 Черв 2024 07:45
Оновлення: 19 Черв 2024 07:45
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40223

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу