Горбунова В. В. (2005) До проблеми викладання курсу “Експериментальна психологія”. Соціальна психологія. № 5 (13). С. 169–176.
Preview
10.pdf
Завантажити (159kB) | Preview
Анотація
У статті аналізується блок проблем пов’язаних із викладанням у вузі однієї із базових навчальних дисциплін – експериментальної психології. Авторка на основі структури курсу систематизує труднощі, з якими стикаються студенти при засвоєнні основних понять та тем, аналізує їх причини, пропонує конкретні шляхи подолання. Також авторка пропонує модель орієнтовного тематичного планування курсу “Експериментальна психологія” у відповідності
до стандартів кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищій школі.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | курс "Експериментальна психологія" |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Користувачі 475 не знайдено. |
Дата подачі: | 24 Лют 2010 08:26 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 21:18 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4028 |
ДСТУ 8302:2015: | Горбунова В. В. До проблеми викладання курсу “Експериментальна психологія”. Соціальна психологія. 2005. № 5 (13). С. 169–176. |