Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Strategies for introducing innovations in teacher training based on global trends of 2024

Височан Л. М.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8978-5005, Федорчук А. Л.ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8227-3210, Ілішова О. М.ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0549-4882 (2024) Strategies for introducing innovations in teacher training based on global trends of 2024. In: International Conference on Science, Innovations and Global Solutions, July 31, 2024, Poland. С. 31–35.

[thumbnail of Vysochan-L.-Fedorchuk-A.-Ilishova-O.-2024.pdf]
Preview
Текст
Vysochan-L.-Fedorchuk-A.-Ilishova-O.-2024.pdf

Завантажити (286kB) | Preview

Анотація

In 2024, the environment for teacher preparation is rapidly evolving alongside global educational trends. This article explores innovative strategies to enhance teacher training in the context of current global trends. The study aims to identify effective methods for integrating these trends into educational practice, emphasizing adaptability and future readiness. Research findings highlight successful models from various educational contexts, demonstrating their impact on teacher competency and student learning outcomes. The conclusions emphasize the necessity of ongoing adaptation and strategic planning in teacher training programs to meet the demands of the modern educational environment shaped by the 2024 global trends.

Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Анна Леонідівна Федорчук
Дата подачі: 20 Черв 2024 07:16
Оновлення: 03 Серп 2025 07:55
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40286

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу