Горбунова В. В. (2008) Особливості педагогічної взаємодії в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Проблеми формування конкурентно-спроможних фахівців в умовах впровадження Болонського процесу: Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції.. С. 144–150.
Preview
18.pdf
Завантажити (130kB) | Preview
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | педагогічна взаємодія, кредитно-модульна система організації навчання |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Користувачі 475 не знайдено. |
Дата подачі: | 24 Лют 2010 09:40 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 21:18 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4037 |
ДСТУ 8302:2015: | Горбунова В. В. Особливості педагогічної взаємодії в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Проблеми формування конкурентно-спроможних фахівців в умовах впровадження Болонського процесу: Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції. 2008.. С. 144–150. |