Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Особливості педагогічної взаємодії в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу

Горбунова В. В. (2008) Особливості педагогічної взаємодії в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Проблеми формування конкурентно-спроможних фахівців в умовах впровадження Болонського процесу: Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції.. С. 144–150.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: педагогічна взаємодія, кредитно-модульна система організації навчання
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Користувачі 475 не знайдено.
Дата подачі: 24 Лют 2010 09:40
Оновлення: 14 Серп 2015 21:18
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4037
ДСТУ 8302:2015: Горбунова В. В. Особливості педагогічної взаємодії в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Проблеми формування конкурентно-спроможних фахівців в умовах впровадження Болонського процесу: Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції. 2008.. С. 144–150.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу