Танська В. В., Майданюк І. З., Овчаренко О. А., Денисенко А. О., Стрілецька Н. М. (2024) STEM, як інноваційна стратегія інтегрованої освіти: світовий досвід та перспективи. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). № 44. С. 596–609. ISSN 2786-4952.
Preview
1.pdf
Завантажити (296kB) | Preview
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 28 Жовт 2024 14:29 |
Оновлення: | 28 Жовт 2024 14:29 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41604 |
ДСТУ 8302:2015: | STEM, як інноваційна стратегія інтегрованої освіти: світовий досвід та перспективи / Танська В. В. та ін. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). 2024. № 44. С. 596–609. |