Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Innovative technologies as a factor in improving the quality of service organization in the hotel and restaurant business

Кащук К. М. (2024) Innovative technologies as a factor in improving the quality of service organization in the hotel and restaurant business. Економіка. Управління. Інновації. № 34. С. 50–61. ISSN 2410-3748.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (154kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > HB Економічна теорія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 14 Лист 2024 13:00
Оновлення: 14 Лист 2024 13:01
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41758
ДСТУ 8302:2015: Кащук К. М. Innovative technologies as a factor in improving the quality of service organization in the hotel and restaurant business. Економіка. Управління. Інновації. 2024. № 34. С. 50–61.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу