Черніченко Л. А. (2020) Модель підготовки мaйбутніх логопедів до інновaційної діяльності в умовaх інклюзивної дошкільної освіти. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені павла Тичини. № 1. С. 222–229. ISSN 2307-4906.
Preview
1.pdf
Завантажити (205kB) | Preview
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | діяльність, дошкільнa освітa, модель підготовки логопедів, методологічно-цільовий, оцінно-результaтивний, нововведення, інновaційний клімaт, рівні готовності. |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти |
Користувач: | Наталія Баргілевич |
Дата подачі: | 14 Лют 2025 11:23 |
Оновлення: | 14 Лют 2025 11:33 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/42747 |
ДСТУ 8302:2015: | Черніченко Л. А. Модель підготовки мaйбутніх логопедів до інновaційної діяльності в умовaх інклюзивної дошкільної освіти. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені павла Тичини. 2020. № 1. С. 222–229. |