Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Модель підготовки мaйбутніх логопедів до інновaційної діяльності в умовaх інклюзивної дошкільної освіти

Черніченко Л. А. (2020) Модель підготовки мaйбутніх логопедів до інновaційної діяльності в умовaх інклюзивної дошкільної освіти. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені павла Тичини. № 1. С. 222–229. ISSN 2307-4906.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (205kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: діяльність, дошкільнa освітa, модель підготовки логопедів, методологічно-цільовий, оцінно-результaтивний, нововведення, інновaційний клімaт, рівні готовності.
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач: Наталія Баргілевич
Дата подачі: 14 Лют 2025 11:23
Оновлення: 14 Лют 2025 11:33
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/42747
ДСТУ 8302:2015: Черніченко Л. А. Модель підготовки мaйбутніх логопедів до інновaційної діяльності в умовaх інклюзивної дошкільної освіти. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені павла Тичини. 2020. № 1. С. 222–229.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу