Таргонський Л. П., Новицька Т. Л. (2005) Про нестандартний виклад елементів математичного аналізу в середній школі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 20. С. 114–117.
Preview
4AA039CC.pdf
Завантажити (134kB) | Preview
Анотація
У зв’язку з проблемою викладу елементів математичного аналізу в середній школі у статті розглянута методика побудови множини гіпердійсних чисел і методика вивчення основних властивостей цієї множини.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи Q Наука > QA Математика |
| Користувач: | В.С. Тищук |
| Дата подачі: | 09 Лист 2008 10:24 |
| Оновлення: | 14 Серп 2015 16:49 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/429 |
| ДСТУ 8302:2015: | Таргонський Л. П., Новицька Т. Л. Про нестандартний виклад елементів математичного аналізу в середній школі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 20. С. 114–117. |


