Електронна бібліотека Житомирського державного університету

A virtual intervention to support educator well-being and students’ mental health in conflict-affected Ukraine: A non-randomized controlled trial

Powell T., Портницька Н. Ф., Тичина І. М., Савиченко О. М., Makarenko O., Shyriaieva T., Cherniavska K., Muller J., Carney R. (2025) A virtual intervention to support educator well-being and students’ mental health in conflict-affected Ukraine: A non-randomized controlled trial. Cambridge Prisms: Global Mental Health. № 12. С. 1–11. ISSN 2054-4251. DOI: 10.1017/gmh.2025.10014.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (276kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Наталія Федорівна Портницька
Дата подачі: 29 Черв 2025 10:28
Оновлення: 29 Черв 2025 10:34
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/44467
ДСТУ 8302:2015: A virtual intervention to support educator well-being and students’ mental health in conflict-affected Ukraine: A non-randomized controlled trial / Powell T. та ін. Cambridge Prisms: Global Mental Health. 2025. № 12. С. 1–11. DOI: 10.1017/gmh.2025.10014.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу