Powell T., Портницька Н. Ф., Тичина І. М., Савиченко О. М., Makarenko O., Shyriaieva T., Cherniavska K., Muller J., Carney R. (2025) A virtual intervention to support educator well-being and students’ mental health in conflict-affected Ukraine: A non-randomized controlled trial. Cambridge Prisms: Global Mental Health. № 12. С. 1–11. ISSN 2054-4251. DOI: 10.1017/gmh.2025.10014.
Preview
1.pdf
Завантажити (276kB) | Preview
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Наталія Федорівна Портницька |
Дата подачі: | 29 Черв 2025 10:28 |
Оновлення: | 29 Черв 2025 10:34 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/44467 |
ДСТУ 8302:2015: | A virtual intervention to support educator well-being and students’ mental health in conflict-affected Ukraine: A non-randomized controlled trial / Powell T. та ін. Cambridge Prisms: Global Mental Health. 2025. № 12. С. 1–11. DOI: 10.1017/gmh.2025.10014. |