Валінкевич Н. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8804-868X, Шестакова А. В.
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1388-5824
(2024)
Цифрова трансформація як конкурентна перевага в індустрії туризму та гостинності.
Економіка та суспільство. № 68.
С. 1–6.
ISSN 2524-0072.
DOI: 10.32782/2524-0072/2024-68-37.
1.pdf
Завантажити (509kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано світові практики використання цифрових інструментів у менеджменті туристичної індустрії, які ґрунтуються на сучасних трендах поведінки споживачів туристичних послуг в цифровому світі: використанні мобільних програм та цифрових аудіо, систем онлайн-бронювання, платформ соціальних мереж, інтеграції доповненої реальності та проектів відкритих даних. Застосування туристичної екосистеми «Туризм 4.0» як глобальної ініціативи цифрової трансформації галузі вимагає високі вимоги до доступності інформації для розуміння потреб клієнта. Визначено, що використання цифрових інструментів на основі вподобань клієнтів покращує збір даних про споживацькі очікування, спрощує процес надання якісного туристичного продукту та узгоджує персоналізовані послуги і враження від перебування в туристичних дестинаціях. Використання цифрових інструментів як основних чинників конкурентної переваги в індустрії туризму та гостинності підвищує лояльність споживачів та спонукає їх до взаємодії із місцевими громадами тим самим перетворюючи враження та отриману клієнтами інформацію та набутий досвід в дестинації на рекламу для привабливості місця відвідування.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | Q Наука > Q Наука (Загальне) |
Відділи: | Природничий факультет > Кафедра екології та географії |
Користувач: | Кафедра екології та географії |
Дата подачі: | 16 Вер 2025 07:38 |
Оновлення: | 16 Вер 2025 07:59 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45280 |
ДСТУ 8302:2015: | Валінкевич Н. В., Шестакова А. В. Цифрова трансформація як конкурентна перевага в індустрії туризму та гостинності. Економіка та суспільство. 2024. № 68. С. 1–6. DOI: 10.32782/2524-0072/2024-68-37. |