Бондаренко Ю. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6190-7648, Гаркавина Є. М.
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0084-9904, Беспалова О. О.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0081-6021, Гончаренко В. І.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7606-2182, Кравченко І. М.
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3125-2131
(2022)
Форми організації позакласної роботи учнів молодших класів та їх вплив на фізичний школярів.
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. № 119.
С. 89–96.
ISSN 2414-9799.
DOI: 10.24139/2312‐5993/2022.05/089‐096.
1.pdf
Завантажити (212kB) | Preview
Анотація
Аналізується вплив різних форм організації позакласної роботи учнів на їх фізичний розвиток. Професіоналізм педагога полягає в оволодінні найбільшою кількістю форм роботи та вмінням їх використовувати для вирішення конкретної педагогічної задачі з максимальним виховним ефектом. Вирішення цього важливого завдання покладено насамперед на систему освіти, що потребує принципово нових підходів до навчання, виховання та підготовки до самостійного життя підростаючого покоління, постійного оновлення форм та методів навчання з метою більш ефективного їх впливу на розвиток творчої особистості учня. На сучасному етапі фахівцями, вчителями фізичної культури постійно ведеться робота з пошуку раціонального підходу до використання часу, що відводиться на шкільне фізичне виховання. Добитися поліпшення здоров’я в рамках тільки уроків фізичної культури практично неможливо, а також повною мірою подолати наростаючу гіподинамію і гипокінезію. Крім тоголише незначна частина школярів охоплена позакласними і позашкільними формами фізкультурних занять, тому компенсувати недостатню оздоровчу ефективність шкільної системи фізичного виховання покликані, в тій чи іншій мірі, позакласні заняття, основним напрямком діяльності яких є активний відпочинок з використанням фізичних вправ, ігор,змагань тощо.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти |
Користувач: | Людмила Олександрівна Котлова |
Дата подачі: | 19 Вер 2025 09:50 |
Оновлення: | 19 Вер 2025 09:50 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45301 |
ДСТУ 8302:2015: | Форми організації позакласної роботи учнів молодших класів та їх вплив на фізичний школярів / Ю. А. Бондаренко та ін. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2022. № 119. С. 89–96. DOI: 10.24139/2312‐5993/2022.05/089‐096. |