Запорожець Т. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1914-9481
(2025)
Теоретичні засади формування концепту публічно-сервісної діяльності в контексті управлінських змін.
Інвестиції: Практика та досвід. № 3.
С. 185–190.
ISSN 2306-6814.
DOI: 10.32702/2306-6814.2025.3.185.
1.pdf
Завантажити (246kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано теоретичні засади формування концепту публічно-сервісної діяльності в умовах сучасних управлінських змін, зокрема в контексті глобалізації та підвищених вимог суспільства до якості публічних послуг. Визначено, що публічно-сервісна діяльність не лише задовольняє базові потреби громадян, а й формує довіру до держави, забезпечуючи соціальну справедливість і підвищення якості життя. Актуальність дослідження підкреслюється викликами, з якими стикають- ся держави, зокрема економічні кризи, соціальні зрушення та технологічні інновації, що вимагають адаптації управлінських стратегій. Закцентовано на важливості інтеграції нових технологій і активної участі громадян у процесах прийняття рішень, що відкриває нові можливості для покращення якості публічних послуг. Аналізом сучасних теоретичних підходів до публічно-сервісної діяльності продемонстровано еволюцію концепту сервісної політики. Підкреслено важливість клієнтоорієнтованості та ефективності надання публічних послуг. Показано, що сучасні управлінські парадигми, зокрема нове публічне управління, мережеве управління, орієнтуються на підвищення ефективності й гнучкості та забезпечує краще реагування на соціальні та економічні виклики. Доведено, що акцент на якості надання публічних послуг та участі громадян у процесах прийняття рішень вказує на необхідність створення нових підходів, які відповідатимуть потребам сучасного суспільства. У дослідженні обґрунтовано, що публічно-сервісна діяльність повинна відповідати міжнародним стандартам і бути адаптованою до специфічних потреб населення, що робить її невід'ємною складовою сучасного публічного управління. В роботі встановлено декілька основних тенденцій, які відображають трансформацію публічного управління у напрямі створення відкритих, адаптивних і орієнтованих на суспільні інтереси систем, у якій публічно-сервісна діяльність набуває особливого значення. Обґрунтована важливість активізації соціальної участі громадян у процесах прийняття рішень, особливо через нові форми електронної демократії, які є важливим кроком у створенні відкритих і відповідальних управлінських систем.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | публічно-сервісна діяльність, управлінські зміни, глобалізація, якість публічних послуг,технологічні інновації, активна участь громадян, електронна демократія, клієнтоорієнтованість. |
Класифікатор: | H Суспільні Науки > HD Промисловість. Землевикористання. Робоча сила > HD28 Управління. Індустріальне управління |
Відділи: | Факультет історії, права та публічного управління > Кафедра права та публічного управління |
Користувач: | Світлана Чорновіл |
Дата подачі: | 09 Жовт 2025 17:00 |
Оновлення: | 09 Жовт 2025 17:00 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45461 |
ДСТУ 8302:2015: | Запорожець Т. В. Теоретичні засади формування концепту публічно-сервісної діяльності в контексті управлінських змін. Інвестиції: Практика та досвід. 2025. № 3. С. 185–190. DOI: 10.32702/2306-6814.2025.3.185. |