Басюк Н. А.
ORCID: https://orcid.org/0009-0009-5007-276X
(2025)
Керування емоціями як основа формування мотивації до навчання у майбутніх учителів початкової школи.
In: ІХ Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція «Актуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освіти», 26–27 березня 2025 р., Вінниця.
С. 192–194.
1.pdf
Завантажити (179kB) | Preview
Анотація
У статті розкривається питання керування емоціями майбутніх учителів початкової школи з метою підвищення у них рівня сформованості мотивації до навчання. Здатність керувати емоціями розглядається як навичка емоційного інтелекту особистості. Описуються методи підвищення навчальної мотивації студентів, які реалізуються завдяки впливу на їх емоційну сферу та формування у них навичок керування власними емоціями.
| Тип ресурсу: | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
|---|---|
| Ключові слова: | емоції; мотивація до навчання; емоційний інтелект; форми і методи навчання і виховання; майбутній учитель початкової школи; професійна підготовка |
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
| Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
| Дата подачі: | 20 Жовт 2025 12:02 |
| Оновлення: | 20 Жовт 2025 12:02 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45578 |


