Загоруй В. О. (2025) Використання авторського шрифту для формування креативного мислення майбутніх фахівців мистецької освіти. In: ХІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи», 6–7 листопада 2025 р., Хмельницький. С. 257–258.
1.pdf
Завантажити (128kB) | Preview
Анотація
У сучасних умовах цифрового суспільства візуальна комунікація набуває домінуючого значення, витісняючи або суттєво трансформуючи традиційні текстові формати. Мистецька освіта має оперативно реагувати на ці виклики, готуючи фахівців, здатних не лише ефективно сприймати, інтерпретувати, але й створювати якісний та оригінальний візуально-комунікативний контент. Одним із фундаментальних, але часто недооцінених, елементів цієї комунікації є типографіка. Традиційно у навчальних програмах типографіку розглядають здебільшого як набір технічних правил щодо забезпечення читабельності та композиційного балансу. Проте, сам процес створення авторського шрифту виходить далеко за рамки суто технічних норм і стає потужним інструментом розвитку креативного мислення, глибокого художнього самовираження та формування професійної ідентичності.
| Тип ресурсу: | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
|---|---|
| Ключові слова: | графічний дизайн, авторський шрифт, формування креативного мислення майбутніх фахівців мистецької освіти |
| Класифікатор: | B Філософія, психологія, релігія > BH Естетика N Образотворче мистецтво > NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра образотворчого мистецтва та дизайну |
| Користувач: | Дарина Рафаїлівна Погосьян |
| Дата подачі: | 17 Лист 2025 14:41 |
| Оновлення: | 17 Лист 2025 14:41 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45866 |


