Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Формування професійної етики персоналу центру обслуговування абонентів мобільного зв’язку

Вербівський Д. С.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5238-1189 (2012) Формування професійної етики персоналу центру обслуговування абонентів мобільного зв’язку. Кандидатська thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (1MB) | Preview
Тип ресурсу: Дисертація або Автореферат (Кандидатська)
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Дмитрій Сергійович Вербівський
Дата подачі: 12 Груд 2025 11:00
Оновлення: 12 Груд 2025 11:00
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/46149

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу