Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Стилістичні особливості мовних засобів у рекламних текстах

Савенко С. Р. (2025) Стилістичні особливості мовних засобів у рекламних текстах. In: Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації», 31 жовтня 2025 р., Переяслав. С. 323–326.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (182kB) | Preview
Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Класифікатор: Q Наука > Q Наука (Загальне)
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра української мови та методики її навчання
Користувач: Олександр Сергійович Яценко
Дата подачі: 17 Груд 2025 15:23
Оновлення: 17 Груд 2025 15:23
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/46213

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу