Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Толерантність як стратегія подолання міжособистісного терору серед старшокласників загальноосвітніх шкіл

Кіричевська Е. В. (2005) Толерантність як стратегія подолання міжособистісного терору серед старшокласників загальноосвітніх шкіл. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 20. С. 128–134.

[thumbnail of 1533604.pdf]
Preview
PDF
1533604.pdf

Завантажити (147kB) | Preview

Анотація

Таке соціальне явище, як терор, піддається широкому й різноплановому аналізу. У процесі дослідження виявляється наявність різних форм жорстокості у стосунках між старшокласниками, які містять риси терору. З урахуванням змісту загальних визначень терору подається власне визначення явища міжособистісного міжучнівського терору з подальшим дослідженням його характерних рис і особливостей прояву. Аналіз різноманітних позицій таких наук, як філософія, етика, психологія та ін. надав можливість довести, що толерантність – найбільш ефективна і конструктивна стратегія подолання міжособистісного терору.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BJ Етика
Користувач: В.С. Тищук
Дата подачі: 07 Лист 2008 07:23
Оновлення: 14 Серп 2015 13:45
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/468
ДСТУ 8302:2015: Кіричевська Е. В. Толерантність як стратегія подолання міжособистісного терору серед старшокласників загальноосвітніх шкіл. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 20. С. 128–134.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу