Кіричевська Е. В. (2005) Толерантність як стратегія подолання міжособистісного терору серед старшокласників загальноосвітніх шкіл. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 20. С. 128–134.
1533604.pdf
Завантажити (147kB) | Preview
Анотація
Таке соціальне явище, як терор, піддається широкому й різноплановому аналізу. У процесі дослідження виявляється наявність різних форм жорстокості у стосунках між старшокласниками, які містять риси терору. З урахуванням змісту загальних визначень терору подається власне визначення явища міжособистісного міжучнівського терору з подальшим дослідженням його характерних рис і особливостей прояву. Аналіз різноманітних позицій таких наук, як філософія, етика, психологія та ін. надав можливість довести, що толерантність – найбільш ефективна і конструктивна стратегія подолання міжособистісного терору.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BJ Етика |
Користувач: | В.С. Тищук |
Дата подачі: | 07 Лист 2008 07:23 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 13:45 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/468 |
ДСТУ 8302:2015: | Кіричевська Е. В. Толерантність як стратегія подолання міжособистісного терору серед старшокласників загальноосвітніх шкіл. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 20. С. 128–134. |