Ковальова С. М. (2004) Використання комп’ютера для формування комунікативної компетенції студентів немовних ВНЗ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 19. С. 134–136. ISSN 2076-6173.
04ksmksn.pdf
Завантажити (115kB) | Preview
Анотація
Завдяки комп’ютеру інвентар наочності у навчанні іноземних мов вимагає все більшої уваги. Актуальною стає проблема визначення найбільш ефективної з точки зору навчання комбінації багато рецепторних засобів наочності, яка має місце в арсеналі мультимедіа. Навчальний процес з використанням комп’ютера має ряд специфічних особливостей порівняно з традиційними формами навчання. Комп’ютер організовує самостійну роботу з мовним матеріалом і керує ним, контролює засвоєння студентом матеріалу за допомогою таких вправ, як питально-відповідний діалог, діалог з вибірковою відповіддю, діалог з повільно конструйованою відповіддю, вправи на заповнення пропусків тощо, а також оцінює роботу студента.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика |
Користувач: | О.В. Роговченко |
Дата подачі: | 08 Груд 2008 14:31 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 13:45 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/500 |
ДСТУ 8302:2015: | Ковальова С. М. Використання комп’ютера для формування комунікативної компетенції студентів немовних ВНЗ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2004. № 19. С. 134–136. |