Вакалюк Т. А. (2011) Активізація логічного мислення старшокласників при розв’язуванні задач на цикл з параметром. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка.. С. 58–64. ISSN 2311-6382.
8_new.pdf
Завантажити (132kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто особливості розвитку мислення учнів старшого шкільного віку, що включають у себе обов’язкове доведення тверджень, перехід від загального до конкретного та навпаки, розгляд знань не як окремих явищ, а як систему знань. Також висвітлено основні питання підвищення продуктивності та ефективності логічного мислення старшокласників. Розглянуто основні принципи активізації цього типу мислення в учнів загальноосвітньої школи, у тому числі на уроках інформатики засобами розв’язування задач на цикл з параметром мовою Паскаль.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Тетяна Анатоліївна Вакалюк |
Дата подачі: | 05 Груд 2011 08:42 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 23:13 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5376 |
ДСТУ 8302:2015: | Вакалюк Т. А. Активізація логічного мислення старшокласників при розв’язуванні задач на цикл з параметром. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка. 2011.. С. 58–64. |