Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Педагогічна взаємодія: дослідження з позицій транзактного аналізу

Горбунова В. В., Степанюк І. А. (2008) Педагогічна взаємодія: дослідження з позицій транзактного аналізу. Тези науково-практичної міжвузівської конференції, присвяченої Дню університету, 18-19 березня 2008 року.. ст. 188.

[thumbnail of Степанюк_І.А.__тези_в_політех.pdf]
Preview
PDF
Степанюк_І.А.__тези_в_політех.pdf

Завантажити (133kB) | Preview

Анотація

У дослідженні зроблена спроба аналізу структурно-змістових параметрів педагогічної взаємодії з позицій транзактного аналізу.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: педагогічна взаємодія, транзактний аналіз, психологічний контракт; педагогическое взаимодействие, транзактный анализ, психологический контракт; pedagogical interaction, ranzaktnyy analysis,psychological contract.
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Користувачі 301 не знайдено.
Дата подачі: 12 Груд 2011 08:17
Оновлення: 14 Серп 2015 23:20
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5486
ДСТУ 8302:2015: Горбунова В. В., Степанюк І. А. Педагогічна взаємодія: дослідження з позицій транзактного аналізу. Тези науково-практичної міжвузівської конференції, присвяченої Дню університету, 18-19 березня 2008 року. 2008.. ст. 188.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу