Брандес В. М., Вознюк О. В. (1999) "Проблема" дитячої обдарованості у контексті нейрофізіологічних поглядів (концепції функціональної асиметрії мозку людини). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4). С. 44–49. ISSN 2076-6173.
Preview
99bvmknp.pdf
Завантажити (138kB) | Preview
Анотація
Автори роблять спробу виявити еврістичні можливості концепції функціональної асиметрії головного мозку людини та довести, що вона може бути системоформуючим чинником у побудові нової парадигми освіти.
Будь-яка дитина певною мiрою є генiєм, як i будь-який генiй певною мiрою є дитиною.
Шопенгауер
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | Q Наука > QP Фізіологія B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Л.М. Веселовська |
Дата подачі: | 20 Жовт 2008 06:20 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 14:12 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/572 |