Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Динаміка наслідування та особливості розвитку творчих здібностей обдарованих дошкільників

Портницька Н. Ф. (2007) Динаміка наслідування та особливості розвитку творчих здібностей обдарованих дошкільників. Актуальні проблеми психології: Проблеми психології творчості та обдарованості: Збірник наукових праць / За ред. В.О. Моляко.. Т. 12, № 3. С. 219–224.

[thumbnail of Портницька Н.Ф. Динаміка наслідування та особливості розвитку творчих здібностей обдарованих дошкільників.pdf]
Preview
Текст
Портницька Н.Ф. Динаміка наслідування та особливості розвитку творчих здібностей обдарованих дошкільників.pdf

Завантажити (166kB) | Preview

Анотація

У статті описано особливості наслідування обдарованих дошкільників у продуктивно-творчій діяльності. Виявлено, що операціональний досвід та ціннісне ставлення до інвенцій є передумовами розвитку творчих здібностей та обдарованості у дошкільному віці.
В статье описываются особенности подражания одаренных дошкольников в процессе продуктивно-творческой деятельности. Установлено, что операциональный опыт и ценностное отношение к инвенциям являются предпосылками развития творческий способностей и одаренности в дошкольном возрасте.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: наслідування, розвиток творчих здібностей, обдарованість у дошкільному віці, інвенції, операціональний досвід, ціннісне ставлення до творчості
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Наталія Федорівна Портницька
Дата подачі: 12 Січ 2012 20:37
Оновлення: 14 Серп 2015 23:33
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5726
ДСТУ 8302:2015: Портницька Н. Ф. Динаміка наслідування та особливості розвитку творчих здібностей обдарованих дошкільників. Актуальні проблеми психології: Проблеми психології творчості та обдарованості: Збірник наукових праць / За ред. В.О. Моляко.. 2007. Т. 12, № 3. С. 219–224.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу