Голубовська І. В. (2004) Місце курсу дитячої літератури у системі гуманітарної підготовки майбутніх учителів початкових класів. Освітні інноваційні технології у процесі викладання навчальних дисциплін / За ред. О. А Дубасенюк: Зб. наук.-метод. праць.. С. 131–134.
Preview
123.pdf
Завантажити (133kB) | Preview
Анотація
Серед предметів гуманітарного циклу, які вивчаються майбутніми педагогами початкових класів, дитяча література з основами теорії літератури посідає особливе місце. Ця по-своєму унікальна навчальна дисципліна гармонійно поєднує в собі дві взаємопов’язані галузі мистецтвознавства, а саме: теорію та історію красного письменства.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | Літературний процес,майбутні вчителі, естетичний аналіз |
| Класифікатор: | P Мова та Література > PZ Дитяча література |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
| Користувач: | Н.І. Бєлова |
| Дата подачі: | 02 Квіт 2012 09:34 |
| Оновлення: | 15 Серп 2015 04:00 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6937 |
| ДСТУ 8302:2015: | Голубовська І. В. Місце курсу дитячої літератури у системі гуманітарної підготовки майбутніх учителів початкових класів. Освітні інноваційні технології у процесі викладання навчальних дисциплін / За ред. О. А Дубасенюк: Зб. наук.-метод. праць.. 2004. С. 131–134. |


