Електронна бібліотека Житомирського державного університету

"Від малого Магаґоні" до великої театральної сцени: про взаємозв'язок малих та великих драматичних форм у творчості Бертольта Брехта

Ліпісівіцький М. Л. (2011) "Від малого Магаґоні" до великої театральної сцени: про взаємозв'язок малих та великих драматичних форм у творчості Бертольта Брехта. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 59. С. 186–189.

[thumbnail of vip_59_41.pdf]
Preview
Текст
vip_59_41.pdf

Завантажити (140kB) | Preview

Анотація

У статті розглядається історія виникнення та постановки відомої опери К. Вейля та Б. Брехта "Розквіт та занепад міста Магаґоні" протягом 1927-1930 рр. Переробка одноактного "зонґшпілю" "Малий Магаґоні" в трьохактну оперу на вимогу режисера Берлінської Кроль-опери Г. Курьєла є одним з яскравих прикладів для такого поширеного варіанту взаємозв’язку малих та великих драматичних форм як перехід малих драматичних форм у великі, зумовлений вимогами театральної сцени.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > PT Німецька література
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 29 Трав 2012 08:53
Оновлення: 15 Серп 2015 01:29
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7346
ДСТУ 8302:2015: Ліпісівіцький М. Л. "Від малого Магаґоні" до великої театральної сцени: про взаємозв'язок малих та великих драматичних форм у творчості Бертольта Брехта. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2011. № 59. С. 186–189.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу