Ліпісівіцький М. Л. (2011) "Від малого Магаґоні" до великої театральної сцени: про взаємозв'язок малих та великих драматичних форм у творчості Бертольта Брехта. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 59. С. 186–189.
vip_59_41.pdf
Завантажити (140kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається історія виникнення та постановки відомої опери К. Вейля та Б. Брехта "Розквіт та занепад міста Магаґоні" протягом 1927-1930 рр. Переробка одноактного "зонґшпілю" "Малий Магаґоні" в трьохактну оперу на вимогу режисера Берлінської Кроль-опери Г. Курьєла є одним з яскравих прикладів для такого поширеного варіанту взаємозв’язку малих та великих драматичних форм як перехід малих драматичних форм у великі, зумовлений вимогами театральної сцени.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > PT Німецька література |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 29 Трав 2012 08:53 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 01:29 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7346 |
ДСТУ 8302:2015: | Ліпісівіцький М. Л. "Від малого Магаґоні" до великої театральної сцени: про взаємозв'язок малих та великих драматичних форм у творчості Бертольта Брехта. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2011. № 59. С. 186–189. |