Сидоренко Н. І. (2009) Особистісні відмінності майбутніх педагогів з різним рівнем розвитку саморегуляції поведінки. Наука і освіта. № 8. С. 94–97.
Preview
Особистісні відмінності майбутніх педагогів з різним рівнем розвитку саморегуляції поведінки..pdf
Завантажити (171kB) | Preview
Анотація
Особистісний розвиток майбутніх педагогів на етапі підготовки до майбутньої професійної діяльності є одним із важливих завдань вдосконалення роботи сучасного вищого навчального закладу
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти |
Користувач: | Користувачі 1955 не знайдено. |
Дата подачі: | 05 Вер 2012 13:06 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 01:50 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7613 |
ДСТУ 8302:2015: | Сидоренко Н. І. Особистісні відмінності майбутніх педагогів з різним рівнем розвитку саморегуляції поведінки. Наука і освіта. 2009. № 8. С. 94–97. |