Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Особистісні відмінності майбутніх педагогів з різним рівнем розвитку саморегуляції поведінки

Сидоренко Н. І. (2009) Особистісні відмінності майбутніх педагогів з різним рівнем розвитку саморегуляції поведінки. Наука і освіта. № 8. С. 94–97.

[thumbnail of Особистісні відмінності майбутніх педагогів з різним рівнем розвитку саморегуляції поведінки..pdf]
Preview
Текст
Особистісні відмінності майбутніх педагогів з різним рівнем розвитку саморегуляції поведінки..pdf

Завантажити (171kB) | Preview

Анотація

Особистісний розвиток майбутніх педагогів на етапі підготовки до майбутньої професійної діяльності є одним із важливих завдань вдосконалення роботи сучасного вищого навчального закладу

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач: Користувачі 1955 не знайдено.
Дата подачі: 05 Вер 2012 13:06
Оновлення: 15 Серп 2015 01:50
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7613
ДСТУ 8302:2015: Сидоренко Н. І. Особистісні відмінності майбутніх педагогів з різним рівнем розвитку саморегуляції поведінки. Наука і освіта. 2009. № 8. С. 94–97.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу