Мачушник О. Л. (2003) Пізнавальна активність як чинник успішності професійної підготовки майбутнього психолога. Психолого-педагогічні засади професійного становлення особистості практичного психолога і соціального педагога в умовах вищої школи. – Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (27-28 лютого 2003 р.). Т. ІІІ. С. 220–225.
ПІЗНАВАЛЬНА АКТИВНІСТЬ ЯК ЧИННИК УСПІШНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ПСИХОЛОГА.pdf
Завантажити (193kB) | Preview
Анотація
Стаття присвячена розгляду проблеми професійної підготовки майбутніх психологів
Розвиток ринкових відносин в українській державі сприяє перебудові не лише економіки, але й усіх інших сфер суспільного життя. Реформування суспільства призводить також і до реформування системи вищої освіти. Суспільству необхідні фахівці, здатні до активності, самостійності, творчої самореалізації, а отже, конкурентоспроможні на ринку праці.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти |
Користувач: | Користувачі 1955 не знайдено. |
Дата подачі: | 05 Вер 2012 12:59 |
Оновлення: | 26 Черв 2025 11:25 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7624 |
ДСТУ 8302:2015: | Мачушник О. Л. Пізнавальна активність як чинник успішності професійної підготовки майбутнього психолога. Психолого-педагогічні засади професійного становлення особистості практичного психолога і соціального педагога в умовах вищої школи. – Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (27-28 лютого 2003 р.). 2003. Т. ІІІ. С. 220–225. |