Бутузова Л. П. (2012) Психолого-педагогічний супровід молодшого школяра в навчально-виховному процесі. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. С. 227–229.
Психолого-педагогічний супровід молодшого школяра в навчально-виховному процесі.pdf
Завантажити (196kB) | Preview
Анотація
Під супроводом молодшого школяра розуміється не просто процес односторонньої активності психолога чи педагога, але взаємодія із суб’єктом супроводу, що забезпечує створення умов для прийняття суб’єктом розвитку оптимальних рішень в різноманітних ситуаціях життєвого вибору. При цьому під суб’єктом розвитку розуміється як сам молодший школяр, який розвивається, так і система, в якій він розвивається. Таким чином, психолого-педагогічний супровід розвитку дитини невіддільний від її навчання, а отже, опосередковується й застосовуваними інноваційними технологіями навчання.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти |
Користувач: | Користувачі 1955 не знайдено. |
Дата подачі: | 04 Вер 2012 14:14 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 01:51 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7632 |