Антонова О. Є. (2011) Мала академія наук України як засіб розвитку дослідницьких здібностей старшокласників. Освіта обдарованої та талановитої молоді – національна проблема: матеріали всеукраїнської конференції, 1. С. 15–22.
Preview
Антонова Мала академія наук України.pdf
Завантажити (147kB) | Preview
Анотація
У статті узагальнено досвід роботи з обдарованими дітьми провідних шкіл міста Житомира та Житомирської області. Проаналізовано сучасні підходи до організації освітньої діяльності обдарованих старшокласників. Виділено ефективні форми та методи залучення учнів до науково-дослідницької діяльності. Охарактеризовано досвід роботи регіональних відділень МАН України. Акцентована увага на вплив особистості вчителя на результативність відповідної роботи.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Наталія Петрівна Бірук |
Дата подачі: | 21 Лист 2012 13:18 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 02:23 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8371 |