Дубасенюк О. А. (2011) Акмеологічна концепція професійного розвитку педагога. In: Професійна педагогічна освіта: акмесинергетичний підхід. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир, С. 5–57.
Preview
АКМЕОЛОГ_ЧНА КОНЦЕПЦ_Я ПРОФЕС_ЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГА.pdf
Завантажити (302kB) | Preview
Анотація
Передумовами розробки акмеологічної концепції на сучасному етапі розвитку акмеології є найбільш розроблені напрями, які пов’язані з особливим видом прогресивного розвитку зрілої особистості – особистісно-професійним розвитком. Зокрема, актуалізується проблема пошуку і визначення закономірностей, механізмів, умов і чинників розвитку суб’єкта педагогічної праці до рівня професіонала.
Тип ресурсу: | Розділ книги |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Наталія Петрівна Бірук |
Дата подачі: | 23 Лист 2012 10:12 |
Оновлення: | 22 Лип 2025 19:25 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8433 |