Харчишина О. В. (2008) ОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА: СУТЬ, ФУНКЦІЇ ТА ВПЛИВ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА. In: Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи: ІІ міжнар. наук.-практ. конф., 17–18 квітня 2008 р., Київський інститут бізнесу і технологій, Житомирська філія. – Житомир.
Preview
Тези КІБІТ 2008.pdf
Завантажити (245kB) | Preview
Анотація
В статті систематизовано підходи до визначення суті і функцій організаційної культури. Описано особливості мотиваційного впливу організаційної культури на персонал підприємства. На основі узагальнення досліджень провідних вчених в галузі менеджменту описано механізм впливу організаційної культури на рівень конкурентоспроможності підприємства.
Тип ресурсу: | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
---|---|
Класифікатор: | H Соціальні науки > HD Промисловість. Землевикористання. Робоча сила > HD28 Управління. Індустріальне управління |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач: | Користувачі 2199 не знайдено. |
Дата подачі: | 23 Лист 2012 10:12 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 02:28 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8437 |