Дубасенюк О. А. (2010) Метод контент-аналізу у системі психолого-педагогічних досліджень. Методологія наукової діяльності: навчальний посібник: Вид. 2-е, допов.. С. 200–221.
Preview
метод контент-анал_зу у систем_ психолого-педагог_чних досл_джень .pdf
Завантажити (410kB) | Preview
Анотація
Важливим дослідницьким інструментарієм наукових досліджень є
контент-аналіз, який передбачає поетапну процедуру дослідження визначеної категорії (поняття, педагогічного явища) у системі психолого-педагогічних наук. Умовно можна виокремити чотири етапи процедури контент-аналізу, про що йдеться далі у статті.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Наталія Петрівна Бірук |
Дата подачі: | 03 Груд 2012 11:17 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 02:35 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8551 |