Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Метод контент-аналізу у системі психолого-педагогічних досліджень

Дубасенюк О. А. (2010) Метод контент-аналізу у системі психолого-педагогічних досліджень. Методологія наукової діяльності: навчальний посібник: Вид. 2-е, допов.. С. 200–221.

[thumbnail of метод контент-анал_зу  у систем_ психолого-педагог_чних досл_джень .pdf]
Preview
Текст
метод контент-анал_зу у систем_ психолого-педагог_чних досл_джень .pdf

Завантажити (410kB) | Preview

Анотація

Важливим дослідницьким інструментарієм наукових досліджень є
контент-аналіз, який передбачає поетапну процедуру дослідження визначеної категорії (поняття, педагогічного явища) у системі психолого-педагогічних наук. Умовно можна виокремити чотири етапи процедури контент-аналізу, про що йдеться далі у статті.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Наталія Петрівна Бірук
Дата подачі: 03 Груд 2012 11:17
Оновлення: 15 Серп 2015 02:35
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8551

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу